دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

دوست من!

آن روی سکه

1391/7/15 21:32
نویسنده : مريم
220 بازدید
اشتراک گذاری

اینهم عکسی که امروز در حین ماما ماما گفتن ازت گرفتم

نه نه نه مااااااااااااااامااااااااااااا کی زده؟؟؟؟ کی داره گریه میکنه؟؟ وااااااااااای وااااااااااای

یه روزی آقا خرگوشه رسید به بچه موشه موشه پرید تو سوراخ خرگوشه گفت آخ!

وایسا وایسا کارت دارم من خرگوش بی آزارم...!!!!!!!!

آفرین پسر خوش خنده من که همه با دختر اشتباهت میگیرن و فکر میکنن فقط دخترها میخندن!!عصبانی

راستی موهات هم سیخ ایستاده چون وقتی از حموم اومدی و بعد از چند ساعت کلاه رو از سرت در آوردم دیگه به همین حالت موند و منهم درستش نکردم !!! گفتم بچم از مد عقب نمونه!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اتنا مامان روشا
15 مهر 91 2:03
وبلاگ روشا یدونه با عکسهای جشن دندونی به روز شد . تشریف بیارید و براش یادگاری بزارید . ممنون


انشالله خدا سایه پدرومادر روشاجون رو بالای سرش حفظ کنه
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 مهر 91 12:37
گریه نکن گل من...................
قربونت برم که زودی یادت میره و انقدر ناز میخندی


خدا نکنه خاله جون
زینب مامان امیر عباس
15 مهر 91 14:23
اییی جااااااااااااااااااااااااااااااااااانم ماشالله ماشالله خیلی نازه عزیزم ... خدا نگهداره عزیزم ... انشالله همیشه شاد باشین با هم


شماهم شاد باشی خانمممممم



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد