دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوست من!

گلچین ماه پنجم

1391/7/22 13:33
نویسنده : مريم
487 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس اولین باری که تنهایی حمومت دادم آخه تا حالا جرأت نمیکردم ولی یکدفعه همه عزم و ارادمو جمع کردم و بردمت حموم... عشیشکم تو هم که حسابی توی حموم بهت خوش میگذره و باهام همه جوره همکاری کردی ممنونم جیگرم برات جبران میکنم!!

قربون بچه ژاپنیم بشم من!!!

اینهم اون کلاه بافتنیه که خاله واست بافت و آورد گذاشت روی سرت چقدرهم خوشت اومد برخلاف همیشه که تا کلاه میگذاشتم روی سرت کلافه میشدی...

اینجا اولییییییییییییییییییییییییییییییییین باره تو عمرت که خودت تنهایی خوابت برد گذاشته بودمت روبروی تلویزیون که یهو اومدم دیدم بلهههههههه آقا خوابش برده فدای چشمات بشم موقع خوابیدنت فرشته من

میبینم که با کمک مبله میشینی و تلویزیون تماشا میکنی! 

احساس میکنم که عمرم بی هدف نمیگذره ...نمیدونم اگر تو الان پیشم نبودی چه حالی داشتم... خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اهورا
22 مهر 91 21:15
کوچولوی خوشگل کلاه جدید مبارک عزیزم


مرسییییییییییییی
فرشته ام "امیرحسین"
23 مهر 91 18:42
ماشاله چقدر ناز شده این گل پسر از طرف من محکم و آبدار ببوسش مامانی


چشم مامان امیرحسین میرسه!!!
رومینا
29 مهر 91 10:46
خیلی خواستنی جیگر شده قربون لپات عزیز دلم


مرسییییی خاله جوونم
فرشته ام "امیرحسین"
30 مهر 91 21:45
تپلی ما چطوره؟


دست بوسته مامان امیرحسین جان
مامان یاشار
30 مهر 91 23:35
خدا حفظش کنه خیلی شیرینه هزار ماشالا


به شیرینی یاشار کوچووولووو که نیست!
مامان هومن
2 آبان 91 23:33
سلام عزیزم
بخشید دیر بهتون سر میزنم
ماشااله چقدر یحیی کوچولو بزرگ و ناز شده
خدا حفظش کنه


اختيار داري گلم شما فعلا بايد فقط استراحت كني گرچه هومن فوشوله نميذاره ولي مواظب خودت باش!!!
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 آبان 91 16:09
وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جون عروسک تپلی خیلی دوستت دارم راستی مامانی یادم نیس برات رمز گذاشتم یا نه در هر صورت باز میذارم
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 آبان 91 13:57
گلم برات باز رمز گذاشتم نمیدونم چرا نیومده تو خصوصیات چک کن باز گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد