دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دوست من!

بالاخررررررررررررررررررررررررررررررره غلت زد قهرمان من!

1391/7/17 23:34
نویسنده : مريم
547 بازدید
اشتراک گذاری

در پی تلاشهای بی وقفه جنابعالی سرانجام ساعت 20 روز هفدهم از ماه مهر غلت زدی فدات بشم منننننننننننننننننن!!!

من که گرم صحبت با خاله بودم و فقط نشسته بودیم پیشت که یهو حواسمون رفت بهت و دیدیم بلهههههههههههههههههههههههههههه شازده غلتیده!!!اولش یه بار شانسی این کار رو کردی و بعدش چون خیلی خوابت میومد خوابیدی ولی 10 دقیقه بعدش بیدار شدی و هی دست و پا میزدی که مامانی بیا منو بگذار میخوام بازهم غلت بزنمممم!!! مطمئنم که حتما خوابش رو هم دیدی!!!

منهم دوباره گذاشتمت و ازت فیلم گرفتم واسه همین کیفیت عکسها پایینه چون از روی فیلم گرفته شده اند

اینهم خوشحالی پس از طوفان!!!(الهی من بگردم دور اون مربای دهنت که همیشه زندگیت خیسه!!)

با هر دفعه غلت زدن یه تجربه به تجربه ات اضافه میشد و دفعه بعد دیگه اون اشتباه رو تکرار نمیکردی مثلا دفعه اولش مرحله به مرحله غلت زدی ولی بعدش سرعتت بیشتر شد و حرفه ای شدی واسه خودت!!

اون کاموا هم کاموای خاله است که داره واست کلاه میبافه چقدر هم خوشکله مطمئنم بهت میاد!

 بازهم میگم ممنونم فرشته مهربونی که یاد نی نیم میدی چیکار کنه چون من که یادت ندادم زبونت رو هم فقط فرشته های مهربون بلدن!

همون موقعش واست صدقه کنار گذاشتم و واسه همه کسایی که منتظر فرزند هستن دعا کردم

الهییییییییییییییییییییییی خدایا شکرت بخاطر هرآنچه که لایقش نبودم و تو به من دادی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساتیار
18 مهر 91 11:35
مبارکه .. مبارکه.. هزارآفرین یحیی جون.. خدا حفظت کنه خاله جون..
فرشته ام "امیرحسین"
18 مهر 91 23:27
ماشاله به یحیی جون چه ناز و خوردنی شدهروزت مبارک عزیزم


ماشالله به جون امیرحسین خوشکله روز اونهم مبارککککک
مامان اهورا
22 مهر 91 21:14
غلت زدنت مبارک خاله جون . کی میشه بدوی ؟؟


سلامت باشی خاله مهربون منهم بی صبرانه منتظر دویدنش هستم!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد