دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

دوست من!

اولین صدای ماما

1391/7/15 21:31
نویسنده : مريم
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم که منو فراموش نکردید به خدا داشتم از دوریتون دق میکردم به یمن اتفاق قشنگی که دیشب افتاد به هر جون کندنی بود اینترنت جور کردم و براتون چندتا از عکسها رو میگذارم امیدوام خوشتون بیاد ممنون از تک تکتون خاله های گللللللللللللللللل

واما دیشب 14 مهر سال 1391 در حالیکه جوجه کوچولوم 4 ماه و 8 روزش بود صدام کرد...!

 

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من فدای این ماما گفتنت بشم 

دیشب در حین گریه لبهاتو میرسوندی بهم و مااااااااااااااماااااااااااا گفتی عزیزززززززززززززززززم

از اون لحظه قشنگ فیلم گرفتم و متاسفانه نشد عکس بگیرم چون میخواستم زنده باشه!

ولی حتما در حین گریه ازت عکس میگیرم و میگذارم

قربون اون فرشته ای برم که ماما گفتن رو یادت داد

قربون اون صدای نازت برم که بال بال میزنم وقتی صدام میکنی 

گرچه خودت نمیدونی چی میگی و ماما کیه!!؟؟ اما من که میدونم عزیزدلم ماماااااااااااااااااااااااانی من

این عکسها مال یه روز دیگه است ولی به مناسبت این اتفاق قشنگ گذاشتم

 

 

 

از این کارها!!! چه کنیم دیگه ...!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق(مامان محمد ارشان)
14 مهر 91 10:38
آفرین گل پسر که داری پیشرفت میکنی............. بازم تند تند ماما صدا کن
مامان یاشار
14 مهر 91 21:21
ای جان دلم. مبارک باشه خوشگل خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد