دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

دوست من!

بینایی سنجی من

1391/7/16 0:42
نویسنده : مريم
233 بازدید
اشتراک گذاری

ماه هشتم بارداریم کم کم چشمم رو به ضعف رفت و دور رو تار میدیدم

همه بهم گفتن تاثیر بارداریه و بخاطر کم خونیه آخه من شدیدا کم خون شدم و اچ بی خونم به 9 رسید و ازاون موقع چشمام ضعیف شد و گفتم صبر کنم تا بعد از زایمان... که اونهم بهداشت بهم گفت تا 6 ماهگی صبرکن بعد اگر دیدی ضعف چشمت برطرف نشد اقدام کن واسه عینک

ولی چند وقت دیگه کلاسها شروع میشن گرچه هم دانشگاهم پیام نور و هم دوره ام ارشده ولی ترسیدم اگر بیشتر به چشمم فشار بیارم بدتر بشه البته به قول دکتره گفت فقط وقتی میخوای چیزی رو از دور بخونی استفاده کن

نی نی:مامانی من نمیخواستم چشمهات  ضعیف بشه!؟؟

مامانی: عزیز دلمی تو ... حتی اگر چشمام رو هم بخوای بهت میدم مادررررررررررررررررر

نی نی: یعنی از  دست من ناراحت نیستی؟

مامانی: معلومه که نه عزیزدلمممممممممممممممممممم همین که تو صحیح و سالمی واسم یه دنیا می ارزه قربونشششش

نی نی : هوراااااااااااااااااااااااااااا!!!!

مامانی: قربون خنده هات برم که بهم عمر دوباره میدن ... عزیزکم اینهارو نوشتم تا بدونی مامانی میمیره برات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد