دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دوست من!

پایان ماه چهارم و آغاز پاییز

1391/7/15 21:31
نویسنده : مريم
226 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه واکسن داشتی نانازم اولش که طبق معمول یه جیغی زدی ولی دیگه بعدش بهتر شدی تا فرداش هم بخاطر استامینوفن گیج و ویج بودی وزنت 8 کیلو و 100 و قدت 63 بود ماشالله داریس مردی میشی تپلممممممممم

آخرین تیپهای تابستونیت مامانممممممممم

عکسهای منار جنبون که اوایل شهریور رفتیم تو که اولش خواب بودی بعدش هم هی نشستی مردم رو نگاه کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان محمد ارشان)
14 مهر 91 10:36
تریپت منو کشته نانااااااااااااااااا
مامان یاشار
14 مهر 91 21:20
هزار هزار ماشالا
رومینا
15 مهر 91 10:38
جیگر خاله خیلی نمکی هستیااااااااااااا اااااا صفهان من اینجا رادوین رو 1 ماهه باردار بودم رفتم یادش بخیر چقدر خوش گذشت.


انشالله همیشه به سفرهای خوش باشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد