دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دوست من!

هدیه آسمانی شب قدر

1391/5/18 1:59
نویسنده : مريم
228 بازدید
اشتراک گذاری

امشب به یاد شبهای قدر پارسال افتادم که بدون تو بودم و دعاهام همش وجود سالم تو در کنارم بود چون قبل از تو دو تا تجربه بد داشتم و قسمت نشد که زمینی بشن ولی خدا تورو واسم نگه داشت وباورم نمیشد که سال دیگه همون موقع تو در کنارم باشی واسه همین از ته دل تو شبهای قدر از خدا تورو خواستم و در آخرین شب قدر استخاره ای که انداختم صفحه اول سوره حضرت مریم اومد که اسم یحیی توش بود وهمون شب به دلم افتاد اگر باردار بشم اسمشو بگذارم یحیی که یک هفته بعدازعید فطر آز دادم و مثبت بود و هفته 17 سونو دادم و دیدم پسره پس مطمئن شدم که یحیایی خودمی عشیش مامانی

سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

 

جوجه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته ام "امیرحسین"
19 مرداد 91 22:53
به به ! وبلاگ جدید مبارک باشه.خیلی به اون وبلاگ سر میزدم و منتظر عکسا و مطالب آقا یحیی گل بودم فکر میکردم چون سر مامانی شلوغ شده وقت نکرده آپ بشه نگو یه وبلاگ جدید و زیباتر برای یحیایی درست کرده مبارک باشه توی این شبهای عزیز ما رو هم دعا کنید


محتاجیم به دعا خواهررررررررررر...
بله بخدا شرمنده واقعا همیشه توی فکرت بودم که هرچه سریعتر بتونم بهت اطلاع بدم گلمممم
شقایق.مامان حباب
20 مرداد 91 10:24
ایشالا حضرت علی همیشه پشت و پناه همه نینیها و یحیی کو چو لو باشه


آمین عزیزدلم انشالله خدا همه مادران چشم انتظار رو به نی نی های تو دلیشون برسونه
امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
23 مرداد 91 21:36
خدا نگهش داره ، ما اپیم بهمون سر بزنید


حتما مزاحمت میشیم خانمیییی
مامان هومن
24 مرداد 91 3:16
سلام مامان یحیی کوچولو
ماشااله پسرت چه بزرگ شده خدا حفظش کنه
من همیشه به اون وبلاگ سر میزدمو منتظرت بودم اما خبری ازتون نبود
خیلی خوشحالم که باز میبینمتون چون وبلاگ یحیی کو چو لو اولین وبلاگی بود که من تو نینی وبلاگ باهاش آشنا شدم اون موقع اواخر بارداریتون بود
مراقب نینی کوچولوی نازت باش


بله بازهم عذرخواهی میکنم که دیر اعلام کردم واقعا این فسقلیه همه وقتمو گرفته!!!

مامان هومن
27 مرداد 91 16:17
ممنون از راهنماییت
راستی چرا خاطره زایمانتونو تعریف نکردین تا حداقل یه تجربه ای باشه برای ما ؟تو اون وبلاگ قرار بود تعریف کنین!!


چشم خانمی سرفرصت مینویسم و میگذارم گلممممم بخدا درکت میکنم دوست داری روزی هزاربار خاطرات زایمان رو بخونی تا برای خودت مجسمش کنی ولی وقتی بهش برسی یه چیزدیگه است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد