دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دوست من!

ماه بیستم تمام شد!!!! خداروشکر

1392/11/8 1:32
نویسنده : مريم
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فوشول مامانی اینروزها حسابی سرت شلوغه چون داری با تمام وجودت دنیای دوروبرت رو ورانداز میکنی و اسمهاشونو به زور میگی تا بالاخره نزدیک به واقعیت بشی!!!

مثل همیشه شیطنت های خاص خودت رو داری و جیغ جیغو و پرسرو صدا نیستی کلا آرومی وقتی هم دیگه اوضاع وخیم بشه صدات در میاد!! فدای پسمل مهربونم بشم

اینهم از گوشه ای از خاطرات قشنگت

اولا از مهمترین اتفاق این ماه بگم که تولد خودم بود عینک ممنونم به خاطر عطر خوشکلی و خوش بویی که واسم خریدی عزیزم قلب (البته مادرم از طرف تو بهم داد) دست هردوتون درد نکنه بوووووس

خوب آقا چه مدلی میخوان!؟

از اونجایی که عشق ماشین یا بقول خودت آن آن توی رگهای خونت جریان داره این یکی از مورد علاقه هات بود که یکی واقعیش رو پیدا کردم و بدو بدو بردمت پیشش توهم حسااااابی غوغا کردی

تنها کلمه ای که بعد از ماما تلاش خیلی زیادی واسه تلفظ صحیحش میکنی سرسره است!! الان بهش میگی سُ سُِ ه (بدون تلفظ حرف ر)!! و از فاصله چند متری تا میبینیش انقدر بهش اشاره میکنی تا ببرمت بازی کنی!

و اینهم از آدم برفی که واست ساختمش البته چون اولین برف بود و کم بود به زور تونستم همین رو از توش دربیارم ولی حداقل حق مطلب رو ادا کردم!! راستی هویج نداشتم این سرماژیک نارنجی خودته که فدایی شد

توی این زمستون دو تا سفر هم داشتیم ............فکر کنم بزرگترین نعمتی که خدا بعد از تو بهم داده اینه که توی سفر اذیتم نمیکنی و حساااااااااااابی خوش سفری  با اسباب بازیهات و موبایل بیچاره من بازی میکنی و همین که خسته شدی میخوابی واسه همین پایه همه جور سفری هستی آفرین رفیق!

اینهم بعد از تحویل بار هست انقدر با این باهم دیگه گشتیم تا یهو دیدم خوابت برده ! کالسکه خوبی بود

اینجا هم که دیگه مهماندارها هم به اسم میشناختنت و تو هم باهاشون طبق معمول سریع جوووور شدی...

 

خدایا مرا ببخش اگر زبانم حق دعا را ادا نمیکند ولی بدان تک تک ذرات وجودم تورا شکر میگویدفرشته


 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان صدرا
16 بهمن 92 14:11
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید.... ایشالله سالهای سال سایه پدرومادرش بالای سرش باشه کوچمولو خوشکل تولدش مبارک
رومینا
5 اسفند 92 17:37
عزیزم تولدت مبارک صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی . . . تولدت مبارک هزار ماشالله چه بزرگ شده اقایی شده واسه خودش
مريم
پاسخ
فدااااااااااااااات شم مامان رادوین عزیزم ممنون از محبتت ایشالله عمر 120 ساله آقا کوچمولوتتتت باشه گلی
مامان اهورا(شهرزاد)
13 اسفند 92 10:10
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااي عزيزم. من شمارو گم كرده بودم.چرا وقتي شروع كردي به وبلاگ نويسي با آدرس جديد نيومدي به من خبر بدي؟؟؟؟دلم خيلي برات تنگ شده بود. رمزتو اگه دوست داشتي بهم بده. منو لينك كردي . توي ليستت هستم .كوچولوي نازو ببوس و از احوالت بيخبرم نذار
مريم
پاسخ
مرسی عزیزم که یادم کردی چشم گلی شما هم فرشته کوچمولوتو ببوسش
رومینا
28 اسفند 92 8:30
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
مريم
پاسخ
ممنون گلم بر شما و خانواده محترمتان هم مبارک باشه
شقایق.مامان حباب
13 فروردین 93 11:03
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسم عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم... انشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی پیش روی شما باشه
مريم
پاسخ
برای شما و خانواده محترمتون هم انشالله سالی پربرکت و توام با سربلندی باشه عزیزم
مامان اهورا(شهرزاد)
3 اردیبهشت 93 9:35
خانومي كجايي پس ؟؟؟؟؟؟؟دلمون واستون تنگ شده
مامان گل پسر
6 خرداد 93 6:17
دوسالگیت مبارک دوست من.. هرجاهستی، ایشالله شاد و سلامت باشی
مريم
پاسخ
فداتشم عزیزم ممنون که به یادم بودی گلی جون ایشالله خدا کوچولوی شما رو هم برات حفظ کنه بووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد