دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دوست من!

بعد از غیبت طولاااااااااااااااااااااااااااااااانی ماه 17 زندگی من

1392/8/20 1:31
نویسنده : مريم
670 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم الان یه فصل کتک حسابی واسم آماده کردید ولی بخدا گرفتار بودم گرچه این دلیل نمیشه چون توی این دوره زمونه هرکی به یه شکلی مشغوله ..... ولی همیشه جویای حال نی نی های خوشکلتون بودم و میدیدم که روز به روز خوشکل و بزرگتر میشن خدا واستون بذارتشون الهییییییییییییییییییییی

مستقیم میرم سر اصل مطلب 

این ورو جک من تا الان 4 دندون درست و حسابی و دوتا ریزه میزه دراورده 

علاوه بر راه رفتن هم میدوه و هم از دیوار راست میره بالا ههههههه منظورم از هرجایی که پایه داشته باشه ولی هنوز ازپله نمیتونه به کمک گارد بره بالا

منو دیگه کاملاااااااااااااااا میشناسه و به اسم صدام میزنه ماما پشت سرم گریه میکنه و فقط و فقط پیش خودم آروم میگیره واسه همین کارام چندبرابر شده

وعده های غذای اصلیش بیشتر شده دارم یواش یواش سعی میکنم وعده های شیر رو کمتر کنم تا دوسالگی دستپاچه نشم

تلویزیون وکاراکتر هایی رو که دوست داره میشناسه وبه اسم صدا میزنه ....

شاید واستون جالب باشه اولین میوه ای که اسمشو یاد گرفت پرتقال بود!!!! به این سختی!!! بهش میگه تاقا!!!

ماست و بستنی و موز رو تحت هرشرایطی میخوره چون خیلی دوست داره

لباسهای پارسالش دارن واسش کوچیک میشن ولی فعلا تازمستون امسال هم تنش میکنم 

کاملا منظورم رو متوجه میشه وقتی باهاش حرف میزنم یا مثلا بهش میگم فلان چیزرو بده به بی بی 

تلفن های لمسی رو فوت آبه!!!! با یه انگشت هم باهاشون کارمیکنه مخصوصا بازی هایی که واسش نصب کردم توی گوشیم

عاشق پارک و سرسره بازیو بچه های همسن و سال خودشه دیگه تقریبا همه شهر میشناسنش!!!

اینهم از بهانه نفس کشیدنم...

ازطرفم گل روی فرشته های زمینی تون رو ببوسین 

دراین شبهای محرم التماس دعا دوستان مهربانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا (مامان سانیار)
20 آبان 92 11:15
سلاااااام بابا دلمون تنگ شده بود چه خوب که برگشتی هزااااار ماشالا به این گل پسر خوشگل و شیطون بلا
مريم
پاسخ
مرسی عزیزدلمممممممممم هزارماشالا به گل پسملت بووووووس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 آبان 92 12:00
سللللللللللللااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام... وای بالاخره برگشتی. چه عجب؟ خوبی گل من؟ ماشالا بزرگ شدی نفسم. امید.وارم دیگه یهویی نری ک حسابی دلمون براتون میتنگه! بوس ب روی ماهت
مريم
پاسخ
فدات شمممممم چششمممم دیگه قول میدم پسمل خوفی باشم
رومینا
25 آبان 92 16:44
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم کجایی مریم جون میدونی چقدر ما نگرانت شدیم . خدایی نکرده یه فکرهای بدی تو ذهنمون میومد خیلی خوشحال شدم هزار ماشالله بزرگ شدهههههههههههههه این جیگر طلاااااااااا بوسسسسسسسسسسسسس خودت چی کار کردی . ؟ ؟ کارت تا کجا پیش رفته .
مريم
پاسخ
وااای عزیزم میدونم ولی بخدا هرچی سعی میکردم نمیشد بیام تااینکه دیگه عزمم رو جزم کردم هههههه فداااات شم خانمی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 13:03
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... این آدرسشه http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
18 آذر 92 11:56
باز نری پیدات نشه ها... اومدم بگم حواسم بهت هست.... منتظر پست جدیدیم............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد