دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

دوست من!

ني ني فوضول ميشود!!

1391/9/1 22:33
نویسنده : مريم
566 بازدید
اشتراک گذاری

اولا از همه دوستاني كه باهام همدردي كردند ممنونم كه من رو درك كرديد ازخدا ميخوام كه هميشه آرامش رو مهمون دلهاي مهربونتون كنه كه دلم رو با حرفهاي خوبتون آروم كرديد...خدا بزرگه توكلم به همونه

واما بريم سراصل مطلب!!

مثل اينكه هرچقدر پيش

ميريم شيرينكاريهاي جديدتري رو بايد ببينيم مگه نه موشي؟؟ 

تااااازه شدي يه عروسك تپل سخنگو!!!!

 

تيپ زده تا بريم بيرون هام هام بخوريممممممم!!!

آقا صندليش از صندلي ما مجهزتر بود!!

اينجا هم برگشتيم داديم ظرفهاروبشوره!!!

عشيشم چقدر از آب بازي لذت ميبره خدااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساتیار
2 آذر 91 11:02
هزارماشاالله گل پسر


ماشالله به جون ساتيار خوشكلمممم
فرشته ام "امیرحسین"
11 آذر 91 19:10
ماشاله به این توپولوی خوشگل و ناز


ماشالله به اميرحسين خوشكلم
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 دی 91 11:53
عزیز دلم خیلییییییییییییییییییییی دلم برات تنگیده جونی
بیا دیگهههههههههههههه
انقدر عکسای قبلیتو نگاه کردم ضعف کردماااااااااااااا


آخییییی بمیرم الهیییییی چشم خاله دیگه قول میدم عکس بگذارم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد