دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

دوست من!

ني نوي من 5 ماهه شدددددددد

1391/8/7 15:01
نویسنده : مريم
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگرماماني قربونت برم اين ماه يكم از يكنواختي در اومدي و يه چيز جديد اومد توي شكمت توپولوي من

خيلي دوست داشتم بگذارم تا بعد از 6 ماهگي بهت غذاي كمكي بدم اما چه كنم كه كلاسهاي دانشگاه شروع شد و ناگزير شدم از الان شروع كنم وبهداشت هم بهم گفت كه مشكلي نداره

اميدوارم منو ببخشي ولي اينو بدون كه خيلي دوست دارم و نخواستم بيشتر از اين اذيت بشي آخه شيرم درحدي نبود كه ساعاتي كه نيستم باهاش سير بشي شنيد بودم هم كه شيرخشك اگر بهت بدوم ممكنه شيرمو نگيري منهم كه ميميرم واسه لحظه شيرخوردنت واسه همين

از 4آبان بهت هام هام دادم!!!

البته چون همون لحظه پيشت نبودم و پيش مادرم بودي نتونست ازت عكس بگيره اما اين عكسها مال ديروزه فدااااااااااااااااااااااات بشم الهيييييييييييييي

اين ديگه چيه ماماني؟؟؟!!!

باشه ماماني ميخورم!!

نه خوب بود بده خودم ميخورم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلدم!!!!!!

!!ممممممممممممممممم

مرسي ماماني خوشمزه بوددددددددددددددددددد!!!

عزيزدلمي تو بااون لبخند هميشگيت قربونت برم ماااااااااااااااااااااااااادر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساتیار
7 آبان 91 15:22
مبارک مبارک .. 5 ماهگیت مبارک


مرسي خاله جونيييي
مامان ساتیار
7 آبان 91 15:28
هزااااااااااااااااارررررررررررررررر ماشاالله گل خاله.. انشاالله همیشه خنده مهمون غنچه ی لبهات باشه..


ماشالله به جون ساتيار خوشكله
مامان ساتیار
7 آبان 91 15:29
نوش جونت یحیی جووووووووووووووووووونم.. انشاالله به خیر و خوشی و سلامتی..


ممنون عزيزم
مامان اهورا
10 آبان 91 16:16
عزیز دلم توپولی خوشگل هزار ماشاله . 5 ماهگیت و غذا خوردنت مبارک باشه خاله جون چقدر خوردنی شده این فسقلی ببوسش حتما مامانش


چشم رو چشمم شما هم يه بوس خوشكل بگير از شازده تپلمممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد