دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

دوست من!

جشن 6 ماهگي عزيزكم

1391/9/7 0:59
نویسنده : مريم
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

خب مامانيييييييييييييييييييييييييي اينهم از شش ماهي كه واقعا مثل يه چشم به هم زدن گذشت 

خدارو شكر كه به سلامتي گذشت و تو صحيح و سالم تو بغلمي 

وقتي تازه به دنيا اومده بودي و بقيه بهم ميگفتن توي شش ماهگي ميتونه بشينه يا اينكه توي شش ماهگي كه غذاي كمكي رو شروع كنه راحتتر ميشي و غيره انگار يه چيزهايي تو مايه هاي صدسال ديگه بود!!!!

ولي الان كه نگاه ميكنم ميبينم 6 ماهه كه تو پيشمي يه هديه قشنگ خدا يه هديه اي كه هرروز داري شيرينتر و جذابتر ميشي 

خلاصه جونم برات بگه كه امروز كه جنابعالي 6 ماهت تموم شد واست از قبل برنامه ريزي كرده بودم البته فقط در حدفكر كردن بود ولي اميدوار بودم بتونم به تنهايي انجامش بدم وخدارو شكر كه به هر سرعتي بود شد چون نخواستم اين روز عزيزرو ازدست بدهم!!!!

اول از همه رفتم تا موهاي ژوليده پوليده تو سروساموني بدهم...!

دوم هم واست كيك گرفتم كه شانسم يه طرح عروسكي داشتن...!

سوم هم بردمت آتليه واسه عكس گرفتن ولييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي چشمت روز بد نبينه اين پسرخوش خنده من تبديل شد به يه نق نقوي بي حوصله نميدونم از چيه اونجا ترسيده بود و خلاصه به هر زوري بود تونستند ازت عكس باكيكت بگيرن البته توشون نخنديدي!!!!دل شکسته

هرچي مادرم گفت امروز رو منصرف شو يه روز ديگه بياييم گفتم نه امروز روز 6 ماهه شدنشه و نميتونم بگذارمش واسه يه روز ديگه و همين هم خودش يه خاطره است!!!!

واومديم خونه و آقا حساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابي ازخجالت من دراومد و واسم خنديد!!!!

اصلا انگار نه انگار!!!!!!

گاوچران

اين عكس قبل از اصلاح كردن موهاشه!!!!

عشيشمممممممم اولش آروم بودي اما همينكه نشستنت طولاني شد خسته ات شد و ميخواستي بلند شي!!

عشيشم فشن كرده موهاااااااااااااااااااشو!!! ولي من هيچ وقت كچلش نميكنم دلم نمياد!!!!

با يه تم جديد!!اااااااااا ماماني قشنگ بشين فوضولي نكن بگذار عكست رو بگيرم!!!

آفريننننننن جيگگگگگگگگگگگگگگگگگگرمني تو!

گارفيلد تو هم ميخوري!!!!(آخ كه چه كشتي كجي ميگيري تو با اين گارفيلد بيچاره!!!)

عزيزم امروز انقدر سرگرم اين كارهات شدم كه وقت نكردم ببرمت بهداشت واسه واكسنت!! آخه ميدونستم اگر واكسن بزني ديگه ممكنه تا چندروز سرحال نباشي امشب هم كه وقت ماهيانه دكترت خواستم ببرمت كه زنگ زدم گفتن چون تعطيلات بوده امشب وقت ندارن و شد واسه فردا 

دوستت دارم...خدايا شكرت كه سلامتي و امنيت را بهم هديه دادي اميدوارم كه قدرشان را بدانم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

رومینا
9 آذر 91 10:16
خوشگل و نمکی من 6 ماهگیت مبارک مامانی پسر خوشتیپی داریااااااااااااااااااا هزار ماشالله خیلی خواستنی هست .


ممنون ماماني...ماشالله به گل پسرخوشكل شما//
سارا
10 آذر 91 18:59
مبارک باشه عزیرم، هم شش ماهگیت هم مدل جدید موهات . خیلی خوشگل و خوشتیپی هزار ماشالا.


ممنون گليي چشات خوشتيپ ميبينه خاله جوووون]

مامان ساتیار
11 آذر 91 8:46
شش ماهگیت مبارک نازنین خاله هزار ماشاالله به گل پسر


مرسي خاله جوووووونم
فرشته ام "امیرحسین"
11 آذر 91 19:12
شش ماهگیت مبارک عزیز خاله انشاله 120 ساله بشیقدر مامان مهربونت رو هم بدون نانازی خوشگل من


ممنون خاله مهربووون
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 آذر 91 13:07
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه شیرین عسلیییییییییییییییییی
به خدا اگه نزدیک بودی میومدم تا خودم بچلونمت
مریم جون حتما واسه گوگولو اسفند دود کن


شما امر بفرما مياريم بچلونيشششش!!!
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 آذر 91 13:09
ایشالا تولد 600 سالگیتو بگیری خاله جونی
چقدر ماشالا موهای فشن بهت میااااااااااااااااد


مرسيييييييييييييي خاله جون
مامان یاشار
15 آذر 91 13:58
وای وای وای مبارک باشه عزیز دلم ایشالا جشن 120 سالگیت خاله جون. چقدر هم این موهای فشنی به پسرمون میاد هزار ماشالا


مرسي خاله جون چشات قشنگ ميبينه...
ninipics
24 آذر 91 15:58
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... نی نی جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
رومینا
27 آذر 91 19:22
مامانی کجایی دلمون برات تنگ شده . نگرانت شدم خوبی ؟ نی نی گل پسری خوبه ؟ عکسای جدیدش رو بزار ببینیمش


ممنون عزیزم چشم میگذارم...
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 آذر 91 23:17
عسل خاله کجایی؟
بازم دیر کردیااااااااااااااااااا!
ارشان و من دلمون برات 1 نقطه شده زودی بیا دیگه


فدات شم ماهم دلمون واسه شما تنگ شده بود خاله مهربون
مامان یاشار
30 آذر 91 12:17
شب یلداتون مبارک خانومی. نی نی خوشگلت رو ببوس


شب یلدای شما هم مبارک عزیزم چشم شما هم نی نی خوشکلت رو حتما ببوسششش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد