دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دوست من!

اسباب بازیها اولین دوستان پسملی

1391/4/18 17:29
نویسنده : مريم
150 بازدید
اشتراک گذاری

اینها هم اولین دوستهات که حسابی باهاشون گرم صحبت میشی!

ظ

ض

دیگه داری کم کم کلافه میشی آخه هر چی دستتو میبری نمیتونی بگیریشون باور کن تقصیر من نیست!!

گریه!

اووووه آژیر به صدا در اومد!!!

ی

این عکس بعد از یه ربع ساعت لالایی خوندن و گهواره تکون دادن و قربون صدقه رفتنه!!!!

گرچه خواب بیشتر از 2 ساعت نمیکشه ولی همون هم غنیمته راضیم به رضای خدا آخه میگن شیرمادر چون زود هضم میشه واسه همین جنابعالی شیکمو تشریف داری! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رادمان
18 تیر 91 18:14
سلام.ماشالله .چه گل پسری اسمش چیه؟
سپیده
18 تیر 91 18:35
سلام. ماشالله به گل پسرت. خدا حفظش کنه


ماشالله به جونت عزیزم
سارا
19 تیر 91 12:23
ای جااان، هزار تا بوس واسه یحیی کوچولوی ناز


اونهم دست بوسته سارا جون
مامانی درسا
20 تیر 91 2:17
ای جونم قند عسلم کاکل به سر بزرگ شدی عزیزم ....... وب جدیدت مبارک عزیز دلم


ممنون مامان درسا گلی
مامان یاشار
21 تیر 91 13:57
مبارک باشه وبلاگ اختصاصی گل پسرمون. ماشالا حسابی واسه خودش مردی شده. خدا حفظش کنه


سلامت باشی گلم ...خدا یاشارجونم حفظ کنه الهی
negash.ir
20 آبان 92 1:58
سلام با قالب های تخصصی کودک و نی نی وبلاگ منتظر شما هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد