دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دوست من!

قشنگترین صبح زندگیم در روز سه ماهه شدن پسملم

1391/6/6 15:29
نویسنده : مريم
243 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح منو با صدای خوشکلت بیدار کردی  واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه حس قشنگی مثل همیشه نبود که با گریه بیدارم کنی و منهم یه چشم باز یه چشم بسته بهت شیربدم ایندفعه با اووووووووووووا وووووووووو کردن بیدارم کردی و تا منو دیدی شروع کردی به خندیدن الهیییییییییییی فدات بشم من منهم همون لحظه موبایلم رو برداشتم وازت عکس گرفتم تا بگذارم توی وبلاگت انگار خوتهم میدونستی امروز روز سه ماهه شدنته مبارکت باشه جیگرکم

 نی

 اینهم عکسهای دیروز که رفتیم خونه خاله و امروز که رفتیم واسه شنوایی سنجیت عشیش دلم

 

وقتی فهمیدم پسر دارم همه بهم گفتن اگر دختر داشتی بهتر میتونستی باهاش تیپ کنی اما الان هر لباسی تنت میکنم دلم مییییییییییییییییییییییییمیره واست قربون تیپ پسرونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بشم من

تا قبل از این فکرمیکردم بارداری بهترین دورانه بعدش فکرکردم زایمان بهترین اتفاقه اما الان میگم هرروز و هر شبم با تو بهترین و بهترین و بهترین است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شقایق.مامان حباب
8 شهریور 91 9:19
3ماهگیت مبارک نینی گلم..........
قربون تیپ نازت


خدانکنه مامان محمدارشان کوچولو
رضوان مامان رادین
12 شهریور 91 13:33
واییییییییییییی چه پسر خوشتیپییییییییییییییییییییییییییییی


چشات خوشتیپ میبینه!
باران قلنبه
17 شهریور 91 0:41
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
شقایق(مامان محمد ارشان)
22 شهریور 91 12:58
مامان جون چرا تنبل شدی؟
دلم واسه نینی گوگولی تنگیده
بیا از خاطراتش بنویس دیگه


بخدا شرمنده ام حسابی این مدت سرم شلوغ بود و از همه مهمتر این فسقلی وقت سرخاروندن واسم نگذاشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد