دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

دوست من!

حرکتهای جدید جوجم و روزهای آخر سه ماهگی

1391/6/4 15:24
نویسنده : مريم
224 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلای مامانی امروز روزهای آخر سه ماهگیت رو میگذرونی فعلا کارهای جدیدی که یاد گرفتی

1- تلویزیون نگاه کردن خوب سرگرمت میکنه و مثل قبلا نیست که زود حوصله ات سربره

نونو

2- کم کم داره کمر و گردنت سفت میشه مخصوصا گردنت که با تسلط بیشتری تکونش میدی ... دارم لحظه شماری میکنم روزی که ببینمت خودت تنهایی بشینی قربووووووووووونت برم من

و

3- هنوز بازی کردن و شوخی رو زیاد یاد نگرفتی اما خوب واکنش نشون میدی به حرفهامون یا میخندی و یا با صدای خوشکلت شروع به حرف زدن میکنی اوووووووووووووووو .... وییییییییییییی.... اقققققققققققققق!!!! نگران نباش مامانی همشونو ضبط شده دارم بزرگ بشی حتما واست میگذارم گوش کنی

نی

4- هنوز هم نمیدونی چطور از دستهات برای گرفتن اشیا استفاده کنی اما خوب میتونی بمکیش!!!

ش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رومینا
4 شهریور 91 16:53
ناز من شما 3 روز از رادوین من بزرگتری به مامان بگو از طرف من بوست کنه .با اجازه لینکت کردم


سلام گلم من هم شمارو لینک کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد