دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دوست من!

درد دل...

1392/2/15 2:19
نویسنده : مريم
687 بازدید
اشتراک گذاری

انشالله یه روز میام و باهاتون درددل میکنم دوستای گلم ولی چندروز پیش آهنگی شنیدم که متنش رو واسه پسملم مینویسم شاید یه جورایی وصف حالم باشه ...

پس از آن غروب رفتن اولين طلوع من باش

من رسيدم رو به آخر تو بيا شروع من باش

شبو از قصه جدا کن چکه کن رو باور من

خط بکش رو جاي پاي گريه هاي آخر من

اسمتو ببخش به لبهام

بي تو خاليه نفسهام

خط بکش رو باور من

زير سايه بون دستام

خواب سبز رازقي باش

عاشق هميشگي باش

خسته ام از تلخي شب

تو طلوع زندگي باش....

من پر از حرف سکوتم

خاليم رو به سقوطم

بي تو و آبي عشقت

تشنه ام کوير لوتم

نميخوام آشفته باشم

آرزوي خفته باشم

تو نذار آخر قصه حرفمو نگفته باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 اردیبهشت 92 13:57
آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون گلی اومد...
سلام خاله. دلم برات 1 ذره شده بود. عزیز دلم ماشالا خیلی ناز شدی...
همه مطالبو خوندم و عاشق عکسات شدم...
بوس بوس واسه تو و مامان مریم نازت...


][ اینهم واسه شما و نی نی خوشکلت مرسی که سر زدی مهربووون
مامان ساتیار
15 اردیبهشت 92 16:05
سلاااااااااااااام عزیزم.. اگه دیر اومدی ولی با دست پر اومدی.. جووووووووووووووووووونم گل پسر....
ولی این پست اخریه چیه ؟! بوی غم میده!!! دلم گرفت.. چه آهنگ غمناکی


][ اینهم واسه شما و نی نی خوشکلت مرسی که سر زدی مهربووون
مامان ساتیار
26 اردیبهشت 92 23:15
قالب جدید مبارک.. چه عکس خوشگلی گل پسر
مامان ساتیار
4 تیر 92 15:04
چشامون سفید شد دیگه!!!! کجایین؟؟؟!!!! انگار نه انگار که ما هم دل داریم و دلمون تنگ میشه! نگران میشه!!!! بیاین دیگه
مامان ساتیار
4 تیر 92 17:37
ســلام. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
♥متین من♥
11 تیر 92 1:30
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 18:59
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم لطفا به اين آدرس برين... http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php
سارا
19 تیر 92 21:01
ایشالا دلت هیچ وقت نگیره دوست خوبم
ازاده
25 تیر 92 23:15
سلام.نی نی نازی داری.خدا حفظش کنه .من که لینکتون کردم.خوشحال میشم به ما سر بزنی
مامان مليكا
3 مرداد 92 11:59
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد . http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:06
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد . http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 مرداد 92 17:50
باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد. التماس دعا دوست گلم بوووووووووووووووووووووووس
مامان آرتین
25 مرداد 92 9:05
سلام.دوست خوبم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید و با هم تبادل لینک کنیم در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید و به من خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم کوچولوی نازت و ببوسسسسسس
فرشته ام "امیرحسین"
27 مرداد 92 19:33
سلام کجایی مامانی؟از پسر گل ما چه خبر؟ چرا نمیای؟ منتظریم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 شهریور 92 18:23
پس کجایی؟ دلم شور زد ب خدا! الان 4 ماهه ازت خبری نشده مریمی. بیا دیگه. دلم واسه نینی 1 ذره شده ب خدا... الان باید 1 سال و 3 ماهه باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد