دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوست من!

روزانه های پایان سال 91 و پایان 10 ماهگی

1391/12/28 9:28
نویسنده : مريم
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانیییییییییییییییییییی امسال هم رو به پایان هست

امسال سال تو بود عزیز دلم

سال بهترین هدیه خداوند به من

سال خوشی ها و تلخی ها که البته با وجود تو هیچ بادی نمیتونه منو بلرزونه

سال قبل اینموقع نزدیک پایان 7 ماهگی بودیم و تو توی دلم حسابی بازی میکردی و الان جلو چشمم داری شیرین کاری میکنی نمیدونم سال دیگه کجا هستیم و در چه حالیم اما امیدوارم هر چی که هست تو کنارم باشی سالم و سرحال و خوشحال

 

تقریبا نیمه دوم اسفند بود که با تور هوایی 3 روزه رفتیم  مشهد خیلی خوش گذشت عزیزکم این اولین سفرمون بود مامانی تو هم اولین بار توعمرت هواپیما سوار شدی و حسابی هم کیف کرده بودی

 اینهم عکس صبح روزی که خواستیم بریم ... دلم خوشه که قنداقت کردم فوضووووول

اینجا هم سوار کالسکه فرودگاهیت شدی!!!! خداروشکر که این بود وگرنه نمیدونستم فرودگاه به اون بزرگی چطور باید توی بغل میگرفتمت

اینجا هم سوار هوهو شدی!!!(تا صدای هواپیما رو شنیدی گفتی هوووهوووووووووو!!!!)تا هواپیما حرکت کرد خوابیدی و وقتی سوار اتوبوس از هواپیما تا ساختمان فرودگاه شدیم بیدار شدی...

اینجا هم توی حرم امام رضا(ع) خداروشکر هم زیارت کردم و هم ضریح رو نشونت دادم و گفتم مامانی نگاه امام رضا توروطلبید تا بیایی و ببینتت که چه بزرگ شدیییییی

اینهم تو هتل که تا شلوارت رو از پات در میوردم حسابی کوک میشدییییی

و اینهم زیر زمین حرم که ضریحش خلوت بود و بردمت تا دستت به ضریح برسه تو هم که تا ضریح رو دیدی شروع کردی روش زدن ودا دا  دا کردی ..خدا میدونه که چی میگفتی و چی میخواستی فقط انشالله خدا هرچی توی دل کوچولوت هست رو بهت بده

و اما قسمت هیجانی سفر ما این بود ... که روزی که خواستیم بریم دمای مشهد20 درجه بود و نسبت به اصفهان گرم تر بود و منهم تا رسیدم واسه خودم و خودت لباسهای تابستونی خریدم اما روز 17 اسفند که شد و قرار بود ساعت 16 پرواز برگشتمون باشه از شب قبلش باد سوزناک سردی اومد و تا صبح همه شهر رو سفید پوش کرد ...ودمای هوا رسید به 9-

واقعا به نظر من که معجزه بود و به همین خاطر کلیه پروازهای ورودی و خروجی مشهد کنسل شد و ما یکروز دیگه هم مهمون امام رضا بودیم و ساعت 12 ظهر فرداش پرواز کردیم ولی واقعا که خیلی حاطره خوشی بود تو که حسابی کیف کردی و تو برفها دست میزدی اما همین که دونه های برف میخورد به صورتت کلافه میشدی از سرماش!!

من که خودم تا این سنم اولین بار بود که برف میدیدم چون همیشه توی جنوب بودم و امسال که اومدم اصفهان برف نیومد واسه همین حسابی کیف کردممممممممممممم و برف بازی کردمممممم!!

اینهم عکسی که بالباسهای محلی و سنتی واست گرفتن!!البته شانس اوردم که زیاد به گریه کردن نیفتادی

ودر پایان اینهم از اون عکسهای معروف مشهد....

نائب الزیاره همه شما دوستان خوب وبلاگیم بودم و واسه سلامتی خودتون و نی نی های خوشکلتون دعا کردم چیزی به پایان سال و لحظه تحویل سال نمونده من و نی نیم رو از دعای خیرتون محروم نکنید بوسسسسسسس

التماس دعا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق(مامان محمد ارشان)
28 اسفند 91 13:31
_____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___ __|___|___|____|___|___|___|___|_ این دسته گل رو برای تبریک عید برات گرفتم... فکر نکنی رفتم مسافرت و بهت سر نمیزنما... من همیشه ب یادت هستم... عیدت پیشاپیش مبارک گلم... من و ارشان خیــــــــــــــــلی دوستت داریم!
مامان ساتیار
28 اسفند 91 15:02
چه عجب که اومدین!!!! بس که اومدیم و ناامید برگشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی امروز حسابی چشم و دلمون روشن شد
زیارت قبول
هزارهزار ماشالله به گل پسر
چرا بوس نکنیم؟! اونم با این همه دلتنگی!!! معلومه که بوست میکنیم، اونم هزارتا


ممنون مامان ساتیار گلیییییییییییییییی اینهم هزارتا بوس واسه نی نی خوشملت بوووووووووووووووس
مامان ساتیار
28 اسفند 91 15:06
میدونستم مشهدی، میومدم و بوس که چه عرض کنم، درسته میخوردمت ناز پسر
خدا به حق امام هشتم همیشه پشت و پناهت باشه و حفظت کنه


الهی که خدا پشت و پناه شما و خانواده ات باشه عزیزمممممم
مامان ساتیار
18 فروردین 92 18:19
سال نو مبارک


مرسی مهربون سال نو شما و خانواده خوبتون هم مباااااااااااااااااااااارک بوس بوس بوسسسس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 اردیبهشت 92 13:10
چرا نمیای پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شرمنده شقایق جون شرمنده....
مامان ساتیار
10 اردیبهشت 92 16:03
بیاین دیگه


بخدا شرمنده میدونم دیر میکنم اما همیشه به وبلاگ نی نی های خوشملتون سرمیزنم
مامان ساتیار
10 اردیبهشت 92 18:02
روز مادر مبارک عزیزم..
_____ (¯ `•I.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.O.•´¯)
(¯ `•L?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `..•V´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•U?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `E.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.!!!.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------



روز شما هم مبارک مادر مهربون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 14:46
روزت مبارک مامان جونی


ممنونم عزیزم شرمنده با تاخیر ولی روز شما هم مبارک باشه گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد