دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دوست من!

ماه هشتم و پایان ماه نهم

1391/11/23 1:19
نویسنده : مريم
765 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خاله های  مهربون واقعا شرمنده گل روی شماو نی نی هاتون هستم

واما چون مامانم روش نمیشد بیاد خودم اومدم خاطراتمو بنویسم از مامانم دیگه ناامید شدم!!

توی این مدتی که نبودم تونستم با کمک بایستم!(البته هنوز نه چهاردست و پا میرم و نه دندون درآوردم ...)

و با تابم بازی میکنم چون تو سقف نشد به چارچوب در آویزون شدم خیلی هم خوشحال میشم البته به شرطی که مامانم پیشم باشه چون همینکه ببینم داره میره زمین و زمان رو بهم میدووووووزم!!

اینجا هم جلو سینه ام پارچه گذاشتن تا یه وری نشم تو تابم!!

بدون شرح!!

انقدر حرکاتم تند و سریع شده ازاوووووووووووووون بچه فوضولها هستم فقط بذار پا در بیارم میشم سبب یه رژیم همیشگی واسه مامانم!! اینجا یعنی مامانم میخواد پوشکمو عوض کنه که من فرارکردمم رفتم زیرتختش!!!

اینجا هم بابابزرگم منو پرت کرده هواااا!!!

مامانم واسم اولین بار خرید اینترنتی کرده و واسم جاز بزرگ خرید تا بزنم روش صدا بده!!

اینجا از غفلت مامانم استفاده کردم و شکلاتی که داده بود دستم و به خیال خودش نمیتونستم بازش کنم بازش کردم و یه کمش رو خوردم و خودمو حسابی کشیف کردم البته زود بهم رسید و ازم گرفتش ولی خیلی خوشمزه بودددد مامانم نگران بود چیزیم بشه اما نه دیگه بابا مردی شدم واسه خودم!!

گرچه بزرگ شدم اما هنوووووووووووووووووز هم شبها قنداق میشم تا راحت بخوابم آخه خیلی دستهامو میبرم سمت صورتم و هی بیدار میشم..!

البته ظهرها قنداق نمیشم و اینجا برای اولین بار توی بغل مامانم خوابیدم ازبس که بیرون سروصدا بود هی بیدار میشدم واسه همین مامانم منو گذاشت پیش خودش و اون روز رو تا ساعت 6 خوابیدم گرچه دوساعت تمام مامانم نتوست تکون بخوره اما چون به آرزوش رسیده بود و منو پیشش خوابونده بود خوشحال بود ...

فعلا مهم ترین خبرها اینها بودن امیدوارم خوب نوشته باشم مرسیییی از اینکه فراموشم نکردین ازطرفم همبازیهای خوشکلمو ببوسین و بگین همیشه به یادتونم....

+++++++++++++++++++++++++

دوستان خوبم دلیل تاخیرم مشکلاتی است که کمابیش در جریانش هستید متاسفانه روز به روز هم داره بدتر میشه واقعا حتی تو خواب هم نمیدیدم که انقدر ممکنه آدمها سنگدل و بی رحم باشن به خدا واگذار کردم منو از دعاهای خیرتون محروم نکنید من که دعای شب وروزم فقط یک ساعت آرامش هست بی دردسر و بی منت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ساتیار
23 بهمن 91 8:29
هزار ماشاالله گل پسر.. چه خوب کردی اومدی .. حسابی دل تنگت بودم..
تاب و اسباب بازی جدید مبارک



هزارماشالله به جون نی نی خوشکلت....
مامان ساتیار
23 بهمن 91 8:32
دعا میکنم هرچه زودتر به آرزوت برسی؛ مشکلاتت حل بشن و آرامش سهم شب و روزت بشه مریم جون.. آمین! آمین!!


آمین یارب العالمین

ممنون مامان ساتیار گلی
فرشته ام "امیرحسین"
24 بهمن 91 17:52
ای جان توپولوی ما رو ببین چه شیطون شدی فینگیلی مامان رو اذیت نکنی جیگر .یه عالمه بووووووووووووووووس برای توپولوی خاله مامانی انشاله مشکلات شما هم حل میشه امیدت به خدا باشه


ممنونم دوست مهربون...
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 بهمن 91 20:22
واییییییییییییییییییییییییی فسقلی من دلم برات ی ذره شده بود گل من پیشرفتهات مبارک همیشه بخند گلم آرزوی من بهترینها و زیباترینها واسه خودت و مامان مهربونته
رومینا
29 بهمن 91 13:11
دوست عزیزم خیلی پسملی خواستنی و ناز شده هزار ماشالله من که دیگه خودم رو میکشم اینقدر پشت مانیتور بوسش کردمممممممممممممم ولی باور کن خیلی نگران کارت هستم اخه من بیشتر بیشتر دلم برای این پسر ناز میسوزه مراقب خودت باش زود به زود بیا
مامان ساتیار
1 اسفند 91 11:53
سلام مریم جون. شما به مسابقه دعوت شدی. لطفا به وب من سر بزنید.
مامان یاشار
9 اسفند 91 22:09
چه عکسایی خاله جون کیف کردم از دیدنشون. از مامان بپرس از کجا جازت رو برات خریده به منم بگو آخه خاله هم همش مجبوره اینترنتی خرید کنه. ایشالا مشکلاتت هر چی که هست زود حل میشه مریم جون. خدا از همه مشکلامون قوی تره. توکل به خدا. اگه یه موقع به نظرت رسید که کاری از دست ما برمیاد حتماً بگو مطمئن باش دریغ نمیکنیم


عزیزم از سایت بازی دان که آگهیش هم روی نی نی سایت و هم نی نی وبلاگ هست ... بعد از 3 روز هم به دستم رسید البته من که اصفهان بودم اما اگر شماتهران باشی سریعتر هم میرسه....ممنونم خاله مهربون انشالله که خدا همیشه شادی و آرامش رو سهم زندگیت کنه گلیییی
شقایق(مامان محمد ارشان)
11 اسفند 91 0:11
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$


I Love You Too
مامان یاشار
27 اسفند 91 17:22
مرسی که جواب دادی خانومی. سال نو هم پیشاپیش مبارک. عروسک خوردنیت رو ببوس


خواهش میکنم گلم چشمممم شما هم پسملی رو ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد