دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دوست من!

روزانه هاي من و ني ني

1391/10/14 10:10
نویسنده : مريم
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

 

تقريبا ميتونم بگم بعد از 6 ماهگي داريم هرروز تجربه جديدي رو باهم ميگذرونيم مثل غذا خوردن يا غلت زدن ياصداهاي عجيب و غريب در آوردن واقعا روزهاي قشنگي داريم پسملم 

اينهم از عكس آتليه ات كه بالاخره وقت كردم بگذارمش توي وبلاگت 

باشه ماماني عكس خودته نميبريمش خيالت راحت!!!

بيچاره عكاسه نميدونم چطور تونست دوتا از توش دربياره از بس كه اونروز گريه كردي فوشووووووول

شديداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا از نور آفتاب وحشت داري و اگر دوثانيه بيشتر آفتاب تو صورتت باشه عصباني ميشي واسه همين تو ماشين همش بايد صورتتو طرف خودم بگيرم جيگرم

اينجا هم فكر كنم جاي خوبي باشه به شرطي كه ماشين در حال حركت نباشه!!!

هفته پيش واست روروئك خريدم چون ديگه ماشالله شروع كردي به پا زدن  چقدر هم ازش خوشت مياد ولي فعلا عقب عقب ميري و نميدوني چطور تكونش بدي!!!

اين هم از پارك بادي چون پمپ خودش نبود زياد خوب باد نشد ولي اگر خوب بادش كردم بازهم عكس ميگيرم خوب داخلش سرگرم ميشي البته تا وقتي كه چپه نشدي! و همه اسباب بازيهات رو هم ميندازم توش تا كشتي كج بگيري!!!

ماماني قربونت بره 

ماماني فدات بشه 

ماماني دورت بگرده 

بهترين دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت زندگي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ساتیار
15 دی 91 10:52
هزار ماشالله گل پسر
خدا حفظت کنه عزیزم..
روروئکت مبارک
پارک بازی هم مبارک..
دست مامانی درد نکنه..
ایشالله به سلامتی و شادی ازشون استفاده کنی..


مرسيييي خاله خوبم
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 دی 91 19:28
وای من قربون خودت و روروئکت و عکست و پارک بادیت بشم عروسکم.....................
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه خودت و مامان مهربونت

مرسي خاله خوشكلممممممممم شماهم ارشاني رو ببوسششش زياااد
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 دی 91 12:10
سلام جوووووووووووونم
خوبی؟ من محمدارشانم
اومدم بگم امروز وقتشه
من تو مسابقه نینی مد شرکت کردم و فقط فقط امروز و فردا(20.21دی) میتونیم رای بدیم...
میشه به مامان مهربونت بگی امروز یا فردا بره به سایتwww.ninimod.niniweblog.com وبه شماره 0024 رای بده؟
من به رای تو نیاز دارممممممممممممم
ملسییییییییییییییییی
بووووووووووووووووووووس


چشم محمدارشان گل همين الان ميلم و بهت راي ميدم ايشالله برنده بشي بوووس
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 دی 91 13:23
ملسی دوس خوبم که بهم رای دادی...


خواهشششش ميكنم ارشان كوچمولو....
رومینا
22 دی 91 18:20
خیلی عکساش ناز شده ببوسش


چشممممم اونهم دست بوسههههه
سارا
25 دی 91 12:45
ای جااااان. هزار ماشالا چقدر خوردنی شده این گل پسر
مامان هومن
1 بهمن 91 2:53
سلام خاله جونی مبارک باشه عزیزم خیلی خوردنی هستی تو گل پسر
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 بهمن 91 14:33
نانازی این مامان مریم تو میخواد دل مارو آب کنه
خیلی دیر به دیر میاد آپ میکنه!
دعواش کن نانازی


چشم خاله یه دعوای حسابیش کردم اونهم زودی اومد!!

مامان ساتیار
15 بهمن 91 12:16
کجایی مریم جون؟؟؟؟؟؟!!! دلمون خیلی تنگیده!!!
مریم مامان مهساومعین جون
23 اسفند 91 18:06
سلام مامان مریمی بدو بدو اسپند برای این پسملمون بزار هزارماشاله چقده نازه
اون لپای خوشملشو بخورم من
مریم جون یه سربه اینجا بزن خوشحال میشیم
www.mahsa80.niniweblog.com


مرسی مهسا گلیییی که بهم سرزدی چه نی نی های خوشکلی توی وبلاگت هستن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد