دوست مندوست من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دوست من!

روزهای آخر هفت ماهگی و شروع زمستان

1391/10/14 10:10
نویسنده : مريم
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلامممممم

 

میدونم که بازهم دیر کردم ولی باور کنید از آخرین باری که مطلب نوشتم مدام واسم کار پیش اومدبازهم ممنون دوستان خوبم که به یادم بودید...

اول از همه که دقیقا روز 6 ماهگی نینیم بعداز این که عکسها روگرفتیم و بردمش دکتر واسش قطره آهن ومولتی ویتامین نوشت منهم نه گذاشتم نه برداشتم همین که برگشتیم خونه 15تا قطره آهن رو یهو بهش دادم که چشمتون روز بد نبینه نینیم به استفراغ کردن شدید افتاد ظاهرا آهن واسش سنگین بود بمیرم الهییییییی مامانم همون شب تاصبح نیم کیلو کم کرد و لپهاش آب شد!!!!!گریه

این عکس مربوط به همون شب هست

خلاصه نصف شب بردیمش درمانگاه و قطره ضدتهوع بهش دادن که به هزارکلک و حیله بهش دادم

وبعد از دو روز تقریبا حالش خوب شد که ایندفعه از من سرماخوردگی بهش سرایت کرد و ایندفعه درگیر سرماخوردگی و تبش شدیم!!!!

و بعد از اینکه بهتر شد امتحان کنکور فراگیر خودم بود که شب وروز به هزارزور و نذر و نیاز خوندم تاخداکمک کنه و بتونم قبول بشم

خلاصه جونم براتون بگه امتحانم رو که دادم چون خیلی دلم گرفته بود خواستم یه سفرزیارتی برم که انقدر هوا سرد شد وبرف و بارون توراه بود که نرفتم و به اتفاق پدرومادر رفتم به دیدن اقوام که تقریبا 6 ماهی میشد نینیم رو ندیده بودن خیلی از دیدنش خوشحال شدن و دعاکردن مشکلم حل بشه...(دوستان درجریان هستند)

و الان که دارم واستون مینویسم بعدازظهر از سفربرگشتم و گفتم که دیگه باید حتما مطلب جدید بنویسم ولی بدونید که همیشه به یاد شما و نی نیهای نازنازیتون بودم

واسه دخملم تل خودم رو گذاشتم بهش میاد مگه نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟

شال و کلاهشو!!!!؟؟!!!!!!!

اینروزها آقا کالسکه شده همه زندگیش توش میخوابه و توش تلویزیون نگاه میکنه و بااون میخوابونمش چون ماشالله دیگه توان ندارم خودم به تنهایی بخوابونمش خودش هم حسابی کیف میکنه....

نی نی در سبد خرید!!!!

الهییییییییییییییییییییی...!

اینهم عکسهای توی راه... قربونش برم حسااااااااااااابی خوش سفره و اصلا اذیتم نمیکنه همش میخوره و میخوابه وقتی هم که بیدار میشه و میبینه پیشش نشستم تا دقایقی فقط میخنده....!

اینجا هم انقدر با اسباب بازیش بازی کرد که گیج شد و خوابید..!

اینجا هم محمد داره پسرخااله اش رو هل میده!!!!البته این کالسکه نی نیم نیست ولی چون همراهم نبود بالاخره کالسکه جور کردم چون واقعا بدون کالسکه نمیتونستم بخوابونمش!!

#####################################################

واما نی نی خوشکلم

سال پیش اینموقع توی دلم بودی تقریبا 4 ماهه بودم ونمیدونستم کی هستی و چه شکلی هستی ولی اینو بدون که هرروز صبح با دیدنت عمر دوباره میگیرم خدایا شکرت بخاطر اینهمه تکرار زیبا....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ساتیار
5 دی 91 11:56
چه دلم وا شد.. هزارماشاالله گل پسر (جرات ندارم اسمتو بنویسم گلکم)


مرسي كه ننوشتيييييي!!!!
مامان ساتیار
5 دی 91 11:58
انگار همه با قطره آهن مشکل دارن.. منم یه ساعت قبل و بعدش به ساتیار شیر نمیدم که گلاب به روتون بالا نیاره..


من ميريزم توي سرلاكش و بهش ميدم فعلا كه جواب داده و ميخوره
مامان ساتیار
5 دی 91 11:59
منم موافقم.. توی این عکس که تل بهش میاد..


آره دخملمه
مامان ساتیار
5 دی 91 12:01
آفرین گل پسر که اذیت نمیکنی..


خداروشكر واقعا نعمتيهههههه
مامان ساتیار
5 دی 91 12:02
خدا حفظت کنه خاله جون


خدا ني ني خوشكله شمارو هم حفظ كنه عزيزم
مامان یاشار
5 دی 91 15:38
وای خانومی فکر دل ماها رو نمیکنی؟ من که غش رفتم با اینهمه عکسای خوشگل. نی نی عروسک ملوست رو یه عالمه ببوس


الهيييييي چشمممممم شماهم ني ني خوشكله ات رو حتما ببوسششش
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 دی 91 22:45
وااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییی
سلام گل قشنگم
دلم برات یه کوچولو شده خاله جونی
دیگه دیر نکن قلبون تل زدنت



چشم خاله مهربون
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 دی 91 22:45
مریم جون یعنی نمیشه عکس نینی گولوتو تو وبلاگ محمد ارشان تو پست دوستاش بذارم؟


چشم خانمي يه عكس خوشكل واست ميفرستم تا بگذاري
مامان هومن
8 دی 91 1:38
سلام عزیزم
قربونت برم خاله جون یعنی داری 7 ماهه میشی ؟
واقعا چقدر زمان زود میگذره


سلام خاله مهربون بله واقعا زمان زودميگذره انشالله كه هميشه به خوشي بگذره
رومینا
10 دی 91 12:40
مامانی حتما قطرش ایرانی بوده من اول ایرانی گرفتم همینطوری شد همه رو ریختم بیرون رفتم خارجی گرفتم خیلی فرق میکنه نه دندون رو سیاه مینکه نه بالا میاره خارجیش بهتره از ایرونی هست.


نه گلم خارجي بود اما نميدونم چش شد الان كه دارم ميريزم توي سرلاك برنج و شيرش خداروشكر ميخوره
فرشته ام "امیرحسین"
10 دی 91 21:01
ماشاله به گل پسر ناز و ملوس همه عکساش خوشگل شدن دلمون آب شد مامانی من هزارتا بوس و یه گاز از لپ خوشمزه اش میخوام


ماشالله به جون پسرگلت عزيزم چشم حتماااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوست من! می باشد